Üzülme..



Üzülme,
Bak bahar geldi, yine
Nefes nefese kaldık hatıralarda
Üzerimize kocaman bir sevgi düştü, yine
Ben tutamadım, kırdım payıma düşeni
Sense…

Üzülme,
Yorgunluğu adımlayacağız, yine
Muhabbetin koynunda demleyeceğiz akşamları
Bir yudumluk hasrete döküleceğiz
Birileri yudumlarken bizi, ansızın
Çaresizliğimize ağıtlar yakacağız…

Üzülme,
Bir gün gelecek, bir gün
Biz de bizi bulamayacağız kendimizde
Ne aranan ne sorulan bir hikâyemiz olacak
İsmi sende ve bende saklı
Cümleleri kırık dökük ve yüklemsiz
Öznesi senli benli
Bir noktalık hakikatimizin
Tümlecinde saklı kalacağız,
Bir türlü anlama kavuşamayacağız…

Üzülme,
Tüm kötülükler dökülse gökyüzünden
Altında sabahlayan biz oluruz, biliyorum
Sen yine söylenirsin kirlenen sevgine
Bense dualarıma aminler tutuştururum
Sen beni anlamazsın, ama
Ben seni anlamışçasına kelimelerine bürünürüm…

Üzülme,
Deniz sırdaşımız
Adımlarımızda kaybolsak, kokusunda buluruz kendimizi
Hissederiz umut dolu meltemin yanaklarımıza konan öpücüğünü
Ellerimiz boş bir hayale sarılsa da
Kalbimize dalarız suskunluğumuzda…

Üzülme,
Yaralı bir martı süzülse gözlerimizden
İncinen duygularımız, kırmızılaşır sayfalarda
Öfkemize yenik düşeriz, yine
Yunus gibi terk ederiz kendimizi
Denize sığacak bir gemi bulamasak
Bizi her an görüp gözetene sığınırız
Sahi Nuh nerede kalmıştı, yine
Kızmıştın sen, bense dualarda…

Üzülme,
Omuz ver taşıyalım şu yükü, aç avuçlarını
İbrahime bir su verelim
Safımızı niyetimiz kılalım
Secdenin derinliğinde kaybolalım
Büyükleyelim içten ve derinden, bizi Yaratanı
Kıralım belimizi, bizi kırmayan tek otorite karşısında
Gel, sorma nedendir, gel işte…
Üzülmene kıyamam, yoksa umrumda mıdır?
Bil ki senle Yaratan arasında değil kulluğun
Beni senden çıkardığında sen mi kalır sanırsın
Bunu bir bilsen,
Üzülmene kıyamam ben, üzülmene…

Yorumlar

  1. Ağlamak üzere misin bilmiyorum ama kalbinden bağırıyorsun ŞAİR! Ölmemek için kendimi zor tutuyorum satırlarının içime her dokunuşunda. Kırıklarını ayıklayarak gömülmek istiyorum içinin öyküsüne...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

G/özlerdeki Pencere

Vicdansız İnsanlığımız

İkinci El, Temiz, Satılık Dert!