Vedûd Allah..


















Bana sevgiyi bir kelime ile anlat dedi..

“Vedud” dedim..

O zaman bana sevgiyi bir cümle ile anlat dedi..

“Vedud Allah..” dedim

Tamam, bir de paragrafla anlat bana sevgiyi dedi..

“Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud, Vedud,Allah..” dedim..

Sustu baktı gözlerimin içine, o bir şey demeden ben aldım sözü..

Sevgi anlatıl/mış/ıyor/acak, görüyorsun işte her yerde, her daim.. Dönüp de bir baksana âleme dedim..

Yine sustu, gözlerimin içindeki gözlerini kaydırdı yere..

Bak dedim, sevgi anlatılmaz, anlaşılır ancak, sevgiyi tatmak gerek dedim..

Sevgi tadılmadan da anlaşılmaz mı dedi kafasını göğe kaldırarak..

Sustum bir süre, sonra dedim bu konuyu sevdin galiba, iyisi mi buradan ötesine bir Vedud deyiver, sussun âlem, konuşsun kainatın sahibi Allah.. Ve sen sadece dinle, yoksa inle..

Durdu, dudakları kıpırdamaya başladı, dilinden süzülenleri topladım göğe uçmadan: Sev Allah, sevil Allah, sevin Allah, sev/in/çle dua et ki Vedûd Allah..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

G/özlerdeki Pencere

İkinci El, Temiz, Satılık Dert!

Vicdansız İnsanlığımız