Dökülüp,saçıldı; şaşkınlığım..






















Sönük bir yıldız gibiyim
Adına gurur dedikleri
Her günahın âh’ıyım
Ölüyüm diriden ileri, diriyim ölümden beri.
Varlığıma düçar toprağın sancısı
Ruhuma hasret
Vaktin öğleninde yatsının kıyamında, ben..
Allah-u Ekber’in mirasçısıyım
Şaşkınım..

Hayırlı bir haber var diyorlar
Ben iyilikleri yolda kaybettim, haberci
Bulan var mı ümmeti, kayıbım
Salâtlarda
Dilime dolanan kelimelerin yabancısıyım
Tevbe makamının yanı başında
Zannın hüsranındayım.
Subhane rabbiyel azim, duy(ura)muyorum hiçbir şey
Şaşkınım..

Dudaklarda ezilmiş bir hakikat;
Üstünlük takvada
Bense uzağında
Bilmediğim günahlarımın
Bilinen gerçeğiyim her an kapında.
Lûtfundan bir medet Ya Rabb!
Sana sımsıkı sarılamıyorum.
Güvensizim
Subhane rabbiyel ala, kendimin yabancısıyım
Şaşkınım..

Şahitlik, gaflete giriftar gözlerime şahit
Gemim delinmiş, haberim yok
Hızırımın boğazında ellerim
Nefese hasret, nefsim
Mehcur bırakılmış Kitab’ta saklı, hakikatim!
Tüm korkulara yenik
Mağrur bir deniz gibi
Fırtınanın dalgalarını vuruyorum toprağa
Kara bulutlara ilişmiş rahmet yağmuruyum
Ecrini zayi ediyorum varlığımın
Kendime zulmediyorum..
Esselamunaleyküm,
Ve rahmetullah, sağıma ve soluma, bir muştu
şaşkınlığıma,
Şaşkınım..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

G/özlerdeki Pencere

İkinci El, Temiz, Satılık Dert!

Vicdansız İnsanlığımız